

A.I. Artificial Intelligence Részlet
AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK, EGYESÜLT KIRÁLYSÁG
Premier (HU): 2001-06-29 | 146 minutes
RENDEZO: Steven Spielberg
ÍRÓ: Brian Aldiss (short story "Supertoys Last All Summer Long"), Ian Watson (screen story), Steven Spielberg (screenplay)
SZEREPLOK: Haley Joel Osment, Frances O'Connor, Sam Robards, Jake Thomas
Mufaj: Drama, Sci-Fi
A.I. Artificial Intelligence 2001 Videa
Szinopszis
David, a robotic boy—the first of his kind programmed to love—is adopted as a test case by a Cybertronics employee and his wife. Though he gradually becomes their child, a series of unexpected circumstances make this life impossible for David. Without final acceptance by humans or machines, David embarks on a journey to discover where he truly belongs, uncovering a world in which the line between robot and machine is both vast and profoundly thin.
A.I. Artificial Intelligence 2001 Videa
~’A.I. Artificial Intelligence [2001] Teljes -Film MAGYARUL Letöltés


• A.I. Artificial Intelligence 2001 Teljes Film Magyarul Online HD
• A.I. Artificial Intelligence Teljes Film Online Magyarul HD
• A.I. Artificial Intelligence 2001 Online Teljes Film Magyarul HD
• A.I. Artificial Intelligence 2001 Online Videa
• A.I. Artificial Intelligence Online Film
• A.I. Artificial Intelligence 2001 Teljes Film Magyarul
• A.I. Artificial Intelligence 2001 A.I. Artificial Intelligence Teljes Film Magyarul
• A.I. Artificial Intelligence 2001 Teljes Film Online Magyarul HD
• A.I. Artificial Intelligence 2001 Online Teljes Film Magyarul HD
Címkék
A.I. Artificial Intelligence 2001
A.I. Artificial Intelligence teljes film magyarul
A.I. Artificial Intelligence teljes film magyarul videa
A.I. Artificial Intelligence videa online
A.I. Artificial Intelligence teljes film magyarul mozicsillag
A.I. Artificial Intelligence teljes film magyarul online
~’A.I. Artificial Intelligence [2001] Teljes -Film MAGYARUL Letöltés
Filmek.Videa] A.I. Artificial Intelligence 2001 Teljes — Film Magyarul Letöltés
[Online.Filmek] A.I. Artificial Intelligence 2001 Teljes Film Magyarul Online
A.I. Artificial Intelligence 2001 Film Online Subtitrat
[ONLINE-VIDEA] A.I. Artificial Intelligence 2001 HD TELJES FILM MAGYARUL
|*A.I. Artificial Intelligence 2001 Magyar feliratok megtekintése Teljes filmek
~A.I. Artificial Intelligence 2001 Magyar feliratok teljes filmek
[Videa Filmek] A.I. Artificial Intelligence 2001 Teljes — Film Magyarul Online
======================enjoy==============================



0 Komentar